Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 27 kwietnia 2012

Lycon zimny wosk, Lycon Hot wax!



PL:

Cześc moi kochani czytelnicy/czki jak tam u was ? U mnie bardzo dobrze :) Dziś miałam okazję wyprubowac fantastyczny żimny wosk z firmy LYCONNORDIC.se była bardzo sympatyczna dziewczyna u mojej mamy w SPA i mnie nałozyła ten wosk na mojej pachy! Tak strasznie się obawiałam że boli jak normalny wosk :/ ale bardzo mile się zaskoczyłam bo to wogóle nic nie boli jak się zrywa go ze skóry. jest porostu fantastyczny tylko sam Relax ; )) wklejam wam kilka zdjęc jak byłam na tym fantastycznym zabiegu!

Buziaki! ;*

ENG:

Hello my dearest readers how are you ? I'm fine! :) Today I had tested a wonderful Neew Hot Wax coming from LYCONNordic.se I Love the Hot wax when you have it on your skin and when my mother took of the wax from my skin I'm not feeld pain I was just Relaxed! the Hot wax gonna be useble in next week i think the LYCON company has many beautyful frangrances I tasted the SoBerry whitch have the smell of strawberry's with cream I'm In love with the LYCON products : )) past same pics for you from the waxing :)



                                                                 and the Result is ! :)

Kisses! ;*

2 komentarze:

  1. Zimny wosk ? Nigdy nie słyszałam o czymś takim. Ale to całkiem fajna sprawa w takim wypadku. Trzeba wypróbować ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa, ale pokazywac swoja pache na blogu to troszke moim zdaniem przesada:P troche to niesmaczne, ale fajnie, ze jestes zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)