Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

poniedziałek, 19 marca 2012

zakupione buty do Łaciny, Ordered Latin shoes !

Witam ! Welcome !
może zacznę od tego że Dziś nareszcie zamówiłam moje piękne buty do Łaciny tańca towarzyskiego! ;) pochodzą one z mojego ulubionego sklepu tanecznego www.wika.pl ;) i są to buty firmy DANCE NATURALS mają Obcas 9mm.są to buty na Szpilce zobaczę jak mi sie będzie w nich tańczyć! Jest to od nie dawna odkryta przez ze  mnie firma. Dużo tancerzy , Tancerek bardzo chwali tę firmę. Zobaczymy czy i mnie wpadnie ona w gust :) Serdecznie pozdrawiam całą Ekipę www.Wika.pl Olsztyn jesteście najlepszym sklepem tanecznym ;* przesyłam Kissy ;*
ENG:
can start from that day has finally ordered my beautiful shoes for Latin ballroom dance! ;) They come from my favorite dance store www.wika.pl ;) and my Latin shoes have a 9mm high heel. DANCE NATURALS . The shoes had a stilleto heel.  As I see in them will be dancing! This has not long been discovered by the company with me. Lots of dancers, highly praised the company. And I'll see if it falls to the taste :) I cordially greet the crew www.Wika.pl Olsztyn are the best dance shop; * Kisses
Some Pics! ;)

What do you think about my  Dance Shoes taste ? :)

1 komentarz:

  1. wyglądają super:) zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)