Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 16 marca 2012

Gotowa zaprojektowana sukienka do LA, Done designed LA Dress!

Cześć kochani/ne Hello my dearest!


Może zacznę od tego dlaczego nie było mnie przez kilka dni. Więc tak miałam dużo na głowie treningi projektowanie itp. Ale teraz jestem już spowrotem! dziś zaprojektowałam kolejną sukienkę do LA :) jest to asymetryczna sukienka zdobiona krzyształami swarowskiego jej krój to wycięty trójkąt sprzodu i ztyłu składa się też długich frędzli, Sprozdu duży ozdobny kwiat. Myślę że i wam się spodoba ? :) Bużiaki przesyłam i biorę się do treningu Cha cha cha, PASO DOBLE!


ENG:

 design, etc. But now I'm back! I designed a dress the next day to LA :) asymmetrical dress is decorated with Swarovski crystals cut to cut its triangle's front and rear comprises a long fringe, in front of a large decorative flower. And I think you'll like it? :) Kisses and I go for training, Cha cha cha, paso doble!
Some pics for you! :)





                                        Hope you like my Designed LA Dress ? ;)

2 komentarze:

  1. Supeer kiecuszka :) <3 widziałabym ją w przepięknym turkusie z czarnym kwiatem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, fajny pomysł z kwiatem ;)

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)