Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

czwartek, 26 stycznia 2012

Pokazowy tutorial make up Performance tutorial make up!

                      Witajcie kochane Robaczkiii !
                 Welcome sweet bugs!


Do was przychodzę z fajnym,Ciekawym pokazowym tutorialem, Który dziś sobie wykonałam! Ku mojego zdziwienia wyszedł on bardzoo fajnie, Ciekawie tym razem się składa z trzech różnych kolorów z Palety Tew. Pierw jest baza którym kolorkiem jest jasny cappuchino potem, jasna trawiasta zieleń,Mocna ciemna zieleń z srebrnymi drobinkami. dodałam też małego swecącego effektu w koncikach który mam zadanie rozświetlic cerę koło oczu, Białym Metalicznym cieńiem. 

ENG:
To you I come with a nice, interesting Performance tutorial, Towards my surprise went very fun, interesting. This time is composed of three different colors of pallet Tew. The first is a base which is bright cappuchino color then, bright grassy green, dark green with strong silver flecks. I added a little shimmer in the corner of eye, In which I have the task of illuminating the skin around the eyes, White metallic shadow




Kosmetyki którymi został wykonany mój dzisiejszy pokazowy make up to: "Tew Beauty access,Lancome , Laval Clarins Loreal"

ENG:
Cosmetics which I has made ​​my make up today's show is "Beauty Tew access, Lancome, Clarins Laval Loreal"


make up został wykonany języczkowym pędzelkiem od firmy "Clarins"

ENG:
make up was made by tongue brush from the company "Clarins"


Rzęsy zostały wytuszone Czarną mascarą od firmy "Lancome Doll eyes" Moim zdaniem najlepsza jaką mialam od "Lancome"
ENG:
Eyelashes were applied by the Black mascara "Doll Eyes Lancome" I think is the best lash i ever had "Lancome"


linję nad rzęsami Pociągnełam czarną cięką linją od firmy: "Laval"
ENG:
line above the lashes was applied with black liquid eyeliner from the company: "Laval"



powieki zostały pomalowane zielonymi cieniami, Odcieniem cappuchino Professionalnymi cieńiami od firmy: Tew Beauty access

ENG:
eyelids were painted with green shadows, shadows Hue professional cappuccino from the company: Beauty access Tew.






Mam nadzjeję że się podoba mój Tutorial Pokazowy Make up? :)

I hope you like my Performance tutorial Make up? :)

2 komentarze:

  1. obserwuję ! kochana kupiła bym cie te masło i wysłała ale sama kupiłam je w krakowie a sama jestem ze Szczecina. :) ale jak masz ochotę mogły byśmy się umówić kiedyś na jakaś wymianke bo na pewno w Szwecji sprzedają jakieś kosmetyki/ciuchy inne niż w Polsce, tak samo na pewno ty nie masz dostepu do polskich kosmetyków; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh Niom są inne firmy a do nie których polskich firm mam dostęp Npd joanna cosmetics farby do wloskow ;) masz fb wyslij zapro i polub moja grupę Buziakuje http://www.facebook.com/pages/Latinoprincesscarolajndancedesign/357964357551141 napisz na gg jak chcesz 9585490

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)