Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

czwartek, 19 stycznia 2012

Nowa projektantka plus 2 zaprojektowane Sukienki do LA,1 do ST ! : ))

Witam wszystkich ponownie na Naszym blogu!


 Tak jak własnie widzicie doszło kilka zmian na temat blogu mamy nową Projektantkę która bedzie projektowac,Szyc razem ze mną, Powitajcie ją Serdecznie "Angelmarys" moja najlepsza przyjaciółka od dzieciństwa ;* dziś zdążyliśmy zaprojektowac 3Sukienki dwie do LA a jedna do ST! Tak zaczeliśmy projektowac sukienki razem.... teraz wam zaprezentuje te trzy nasze Zaprojektowane sukienki


pierwsza:

 To sukienka Mała czarna a jednak efektowna. Zaprojektowana przez: Angelmaryś.
Druga:

To sukienka z gorsetem,cekinami od góry, zato  od dołu scięta w trójkąt, falbaniasta. Zaprojektowana przez: Latinoprincesscarolajn,Angelmaryś. 



Trzecia:

To sukienka do ST nasza pierwsza sukienka do standardu, Sukienka na cieniutkich ramiączkach, Ma klasyczny krój rozkloszowana od dołu, z wszytą krynoliną, z prozdu ma dekoracyjny kamień. Zaprojektowana przez: Angelmaryś
                                             To by było na tyle o naszych projektach !


                               Tak wogole jak wam się podobają ? ,Zapraszamy do komętowania! :D

1 komentarz:

  1. Dodaj do st jakieś szarfy pióra na ręce żeby coś powiewało baardzo fajny efekt! Czasami załuję że tanczę samą la bo uwielbiałam moje sukienki do st ;) jak byś miała ochotę możesz dla mnie zaprojektować jakąś sukienkę do la (chciałabym jakąś dłuższą, uwielbiam pióra i kamienie svarowsiego!) bo ja już nie mam pomysłów i ostatnie 2 sukienki miałam baardzo podobne a za niedługo turnieje za granicą i coś nowego by się przydało :P

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)