Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

piątek, 27 stycznia 2012

Następny projekt gotowy, Next Design done!

        Hejka ponowinie wszystkim !
                 Hey to everyone! :)




Pewnie się zdziwicie dlaczego tak szybko znowu do was przychodzę ? :)
Odpowiedz jest prosta! :D mam wam ochotę zaprezętowac moją nową zaprojektowana sukienkę do LA tym razem bo do ST trzeba miec więcej cierpliwości, A ja dziś nie mam zbytnio cierpliwości do zkomplikowanych wzorków  :) ale nie przedłużając już! Zapraszam was do obejrzenia jej....




 Jej krój to prosta zprozdu za to z tyłu jest zcięta w trójkontny Ogon, w Łacinie są one bardzo w modzie... :p 

ENG:
You may be surprised why i'm quickly come back to you? :)
 The answer is simple! : D I want show you my new designed dress to LA this time because the ST must have more patience, and I still do not have much patience for complicated patterns:) but not extending longer! I invite you to look on my designed dress​​....

Her style is a simple in front, for it at the back is slanted in a triangle tail, in Latin, They are very in vogue ... : p


                                         Myślę że wam się podoba mój projekt ? :)
                                        I think you likes my Designed LA dress ? :p


5 komentarzy:

  1. podoba się :)
    obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Thx ci bardzo ;) Obserwujemyy ? ;) ja już Obserwuję ! :D

      Usuń
  3. Super!!! Wspaniale, że tworzysz!!!!!!!!!:*:*:*:

    Z przyjemnością obserwuje:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Pozdrowienia:):* Zapraszam na kolejny nowy post do mnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przód jest zachwycający. Dołączam się do obserwujących ;)

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)