Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)

Latinoprincesscarolajn & Spajki! :)
LatinoprincesscarolajnDanceDesign

sobota, 14 stycznia 2012

Moje Ulubione tańce! : ))

            Dzień dobry Kochani! :D

dziś do was przychodzę z nowym Postem w którym opowiem wam o moich Ulubionych Tańcach.
Więc zaczynamy! : ) Mój pierwszy Ulubiony taniec to:

 Miłosna Kubańska Rumba: :) ten taniec pochodzi od plemieniów Indian, ten taniec miał swój początek w Afryce pierwsze figury jakie zatańczono to tańczenie wokół ogńiska, Wykonywano różne dziwne obroty itp. Jest to taniec pełen namiętności, Etoryzmu, Miłośći i Sexu roszkoszy w którym dominuje Tancerka. Ma ona uwodzić swojego tancerza. Czyli dla par,narzeczonych jest Idealnym tańcem. To właśnie dlatego tancerze tańczące razem na turniejach w "Parach" są to najczęściej małżeństwa, narzeczeni itp ponieważ ten taniec się tańczy bardzo blisko siebie nie każdy chce być obmacywany itp taak blisko obcej sobie Osoby, I właśnie dlatego małżeństwa,narzeczeni często startują w Turniejach... Tego tańca rytm to 2, 3 , 4 ,Raz to by było na tyle o Rumbie... :D





teraz mój drugi Ulubiony taniec to Brazylijska Samba: jak już słychać po samej nazwie sie domyslacie że ten taniec jest bardzo porywistym,wesołym szybkim tańcem... Taaak to jest Prawda! :D
Samba to jest jednym z najszybciejszych tańców w tańcu towarzyskim, Samba jest narodowym tańcem brazylli, Oprócz Samby ludowej isnieje również Samba towarzyska, Która oczywiście nie jest tańczona w grupach lecz parami. Należy szukać w rytmach, pieśniach Niewolników Afrykańskich. Nazwa Samba pochodzi prawdopodobnie od słowa Afrykańskiego Semba, Które według jednych określa tańce pochodzenia Afrykańskiego, Wykonywane w Oryginalnym ich stylu, odznaczającym się gwałtownymi ruchami ciała. typowe tempo tego tańca to 55taktów/min ! : )) ... to by było na tyle o Sambie... trzymajcie się !

5 komentarzy:

  1. ja nie lubie paso doble a tak to wszystkie Kocham :)


    Asia pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER BLOG KAROLINKO !:))))) Brat!:))):**

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zawsze fascynowało Tango Argentyńskie :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka Asiu! :D ja też nie lubię paSO doble, aaa go nawet jeszcze nie tańczyłam haha XD ale nie podoba mi się ten styl wolę te bardziej porywiste, Sexyyy Namiętne stylee itp... Blackiv ja Osobiście nie tańczyłam tanga Argentyńskiego a czokolwiek kiedyś może go wyprubuję! :D

    OdpowiedzUsuń

Sweet leave a Coment :)